"Wine is bottled poetry" - Robert Luis Stevenson

In de zomer 2016 zitten twee vrienden..

op een terras samen te praten over wat zij verder willen in het leven. Beiden zijn gepassioneerde ‘foodies’. Gedurende het gesprek komen zij erachter dat zij beiden al langer een stille wens koesteren om een eigen ‘food’ bedrijf te  beginnen. Zij laten dit idee niet meer los. Tobias van Nimwegen en Vincent van Beek bundelen hun krachten en worden ondernemers & smaakambassadeurs. ViTo Food Group is geboren.

"Eten en drinken doen wij allemaal. Maar echt lekker eten en drinken, dat is een wereld van verschil."

 

Wij hebben een neusje voor het vinden van superieure producten en bijzondere smaken en het overbrengen van authentieke smaak beleving. Hierbij ligt onze focus op Zuid Europa.

 

“Zoveel mogelijk mensen laten genieten van al het moois dat Europa op food- en wijngebied te bieden heeft, dat is wat wij willen en waar wij goed in zijn.”

Aanpak

 

Onze startpunt is altijd de vraag van de klant. Wij willen weten naar welke  producten onze klanten op zoek zijn, welke boodschap willen ze communiceren en hoe hun klantenkring eruit ziet om zo een op maat gemaakt aanbod te doen.

 

Al onze producten voldoen altijd aan de volgende eisen:

•            Uitmuntende smaak

•            Aantrekkelijke styling

•            Exclusief (dus niet bij de reguliere supermarkt verkrijgbaar)

•            Ambachtelijk/verantwoord gemaakt

 

Wij kiezen voor kleinere innovatieve leveranciers (vaak familiebedrijven) met een  mooi verhaal en een gegarandeerd kwaliteitsniveau.

Vincent van Beek & Tobias van Nimwegen

Smaakambassadeurs

(CFO-day 2017, Huis ter Duin)